Handelsbetingelser på Coach.dk
Handelsbetingelser på Coach.dk
Betingelser gældende fra 01.04.2023
1. Din profil er gratis og uden binding
Når du opretter en profil på Coach.dk, er denne helt gratis og uden binding. Ønsker du ikke længere at være præsenteret på Coach.dk, sender du blot besked på mail@coach.dk med overskriften "opsigelse af min profil" - så sletter vi den igen.
2. Leje af vores tillægsydelser (Plugins)
2.1 Generelt
Ønsker du at benytte vores tillægsydelser (Plugins), kan disse aktiveres og benyttes mod en månedlig leje. Denne trækkes automatisk på dit betalingskort hver den første dag i en ny måned. Priser samt beskrivelser af den enkelte tillægsydelse (Plugin), er listet under menupunktet Økonomi, tillægsydelser (lej) i højre side af dit kontrolpanel. Hér vil du også altid kunne se din samlede månedlige udgift for samtlige tillægsydelser.
Du må kun leje vores tillægsydelser (Plugins), hvis du er fyldt 18 år, og du kan kun, hvis du er i besiddelse af et gyldigt betalingskort.
Hver gang Coach.dk trækker et beløb fra dit betalingskort, vil du altid modtage en notificering af dette via e-mail, ligesom du altid vil kunne finde en oversigt over alle dine køb i kontrolpanelet under menupunktet Økonomi, fakturaer.
Alle priser er ekskl. moms - Der tillægges ingen ekstra gebyrer dertil.
2.2 Registrering af dit betalingskort
For at kunne leje vores tillægsydelser (Plugins), skal du registrere dit betalingkort. Registreringen foregår over en SSL-krypteret forbindelse, som er godkendt af Freepay. Du kan registrere følgende kort: Dankort / Visa-dankort, MasterCard, Maestro & JBS.
Du køber ydelsen af Coach.dk (CVR Nr.: 26152984) Tlf.: 22 22 80 02, Nygade 12A, 1. tv., 4300 Holbæk.
2.3 Sådan lejer du på vores tillægsydelser (Plugins)
- Beslut dig for, hvad du har lyst til/behov for, for at styrke din coachprofil og virksomhed
- Lej tillægsydelsen (Plugin) ved at klikke videre til menupunktet:
- Synlighed - Lej tillægsydelsen ved at vælge blandt de listede muligheder - (pris samt opsigelsesfrist præsenteres)
- Økonomi, tillægsydelse (lej) - Lej tillægsydelse - (pris samt opsigelsesfrist præsenteres)
- Ved at acceptere, at det pågældende beløb trækkes på dit betalingskort, lejer du herefter den valgte tillægsydelse (Plugin) og den totale månedlige udgift opdateres under menupunktet Økonomi i højre side af dit kontrolpanel.
2.4 Betaling af lejede tillægsydelser (Plugins)
Den samlede sum for dine tillægsydelser (Plugins) samt køb af andre former for markedsføring (fx. bannerreklame) trækkes automatisk på dit registrerede betalingskort den første dag i en ny måned. Efter denne trækning, genereres en faktura, som registreres i dit kontrolpanel under menupunktet Økonomi, fakturaer ligesom der tilsendes en notifikation via e-mail.
2.5 Fornyelse af betalingskort
Har du fået nyt kort eller vil dit gældende kort snart udløbe, kan du tilføje et nyt kort i dit kontrolpanel under menupunktet Økonomi, betalingskort. Det gamle kort slettes automatisk, og erstattes af det nye betalingskort. Dette nye kort, vil herefter være det kort hvorfra dine månedlige udgifter for lejede tillægsydelser (Plugins) trækkes.
Har vi ikke mulighed for at trække månedens udgift på dit kort, vil du i første omgang få tilsendt en elektronisk reminder. Udskifter du ikke kortet indenfor de varslede 7 dage i denne reminder, vil du få tilsendt en fysisk faktura pålagt et administrations- & rykkergebyr på kr. 100,-.
2.6 Sletning af betalingskort
Ønsker du ikke længere at leje vores tillægsydelser, kan du efter opsigelsesperioden slette dit betalingskort under menupunktet Betalingskort. Opsigelsesfristen på leje af vores tillægsydelser er løbende måned + 1 måned. Der er ingen omkostning forbundet med sletning af dit betalingskort. betalingskortet kan kun slettes såfremt du ikke har aktive tillægsydelser, eller på anden måde har en skyldig saldo.
3. Fortrydelsesret
Når du aktiverer din tillægsydelse (Plugin), er dette tilgængeligt med det samme, og den lovbestemte fortrydelsesret på 14 dage bortfalder.
4. Reklamationsret
Fungerer dine ydelser ikke optimalt, kan du altid henvende dig på telefon 8282 1212 eller via mail@coach.dk - og vi vil straks hjælpe dig med at udbedere evt. fejl og mangler samt besvare uafklarede spørgsmål.
5. Opsigelse af dine tillægsydelser (Plugins)
Ønsker du ikke længere at leje vores tillægsydelser (Plugins), kan disse opsiges enkeltvis på følgende måde:
- Gå ind under menupunktet Økonomi, tillægsydelser (Lej)
- Klik på det røde kryds ud for dén tillægsydelse (Plugin), du ønsker at opsige (opsig tillægsydelse)
- Den annullerede tillægsydelse vil herefter være aktiv med udløb løbende måned + 1 måned (der vil derfor ske yderligere 2 trækninger på kortet)
- Ønsker du at fortryde din opsigelse af tillægsydelsen, kan denne annulleres på x'et i den røde bjælke - Fortryd opsigelsen af tillægsydelsen
6. Forløb (CoachMatch)
6.1 Salgsprovision
Ved alle opgaver genereret via hjemmesiden Coach.dk, skal der afregnes salgsprovision af hele opgaven således:
25 % |
Gratis profil |
10 % |
Betalende profil (tillægsydelser > DKK 40 pr. måned) |
Bem: Salgsprovisionen for hele opgaven fastlægges ud fra den dato opgaven tildeles.
6.2 Sådan foregår tildeling af forløb (CoachMatch)
Når en kunde henvender sig skriftligt til din profil på Coach.dk, vil Coach.dk automatisk modtage en kopi af denne henvendelse. Vi vil herefter vurdere om henvendelsen er af en sådan karakter, at der skal oprettes et coachingforløb med en efterfølgende afregning af salgsprovision.
Har henvendelsen ikke karakter af et forløb, vil vi fra Coach.dk's side ikke foretage os yderligere. Bliver henvendelsen efterfølgende til et forløb, skal du SELV oprette forløbet i dit kontrolpanel under sektionen Forløb.
Du vil altid kunne tilgå mails tilsendt din profil i din Indbakke, ved at logge ind på dit kontrolpanel.
6.2.1 Oprettelsen af forløb (CoachMatch)
Er henvendelsen vedrørende køb af dine ydelser, oprettes et forløb (CoachMatch) mellem din profil og den person der har henvendt sig. Dette forløb vil figurere i dit kontrolpanel under sektionen Forløb.
6.2.2 Forhandling af pris
Din forhandling af opgavens pris og varighed med kunden, er helt op til dig selv.
6.2.3 Registrering af sessioner
Efter igangsættelsen af forløbet, skal du - så snart de respektive datoer for sessionerne er fastlagt - registrere disse ud for dit tildelte forløb.
6.2.4 Afslutning af forløb
Når dit forløb er afsluttet, skal du SELV markere forløbet som afsluttet i dit kontrolpanel. Her klikker på på knappen Afslut ud for dit respektive forløb. Du skal herefter angive den samlede sum som du har faktureret kunden (ex. moms). Det er dette beløb der skal betales salgsprovision af. Din salgsprovision vil herefter automatisk blive trukket jf. retningslinierne i pkt. 6.1 og en faktura med udgiften til din salgsprovision vil blive genereret under sektionen Økonomi.
6.2.5 Evaluering af forløbet
Når du har markeret dit forløb som værende afsluttet og salgsprovisionen er afregnet, vil der automatisk blive udsendt en online evaluering til kunden. Når kunden har besvaret denne evaluering, vil du automatisk få besked om dette, hvorefter resultatet vil kunne ses i på forløbet i dit kontrolpanel (filtrér på afsluttede forløb).
7. Persondatapolitik
Se vores side om Persondatapolitik her »
8. Kontakt os
Du kan kontakte os på tlf.: 8282 1212 eller e-mail mail@coach.dk.